sobota, 14 czerwca 2014

Rozdział 10.

MUZYKA.

''Ty i ja chodzimy po cienkiej linie
Wiedziałam to cały czas
Ale nigdy nie sądziłam, że dożyję momentu
W którym zobaczę, jak się zrywa.''


Kiedy otwieram oczy na moich ustach maluje się uśmiech. Leżę w łóżku obok pięknej Babi, a pośrodku Nas nie mam pojęcia jak, leży Rosie. Tak, mam już wszystko. Tylko czy to jest sprawiedliwe? Ona być może pomyślała, że ją do tego zmuszam? Nie chcę marnować jej życia, jest dla mnie naprawdę ważna, ale co jeżeli nic do mnie nie czuje? Podpieram głowę na ręku i przyglądam się moim dwóm skarbom.
Jeżeli mnie kocha - cudownie. Jeżeli nie, to zrobię wszystko, żeby pokochała mnie choć w połowie jak ja kocham ją. Rosie się budzi i piąstkami ociera swoje zaspane oczka. Babi dalej śpi. Uśmiecham się do małej i pokazuję, żeby była cicho.
- Zrobimy cioci śniadanie? - pytam Rosie i całuję jej policzek.
- A dla mnie tes? - odpowiada i patrzy na mnie wyczekująco.
- Jasne, księżniczko. - znowu ją całuję. Biorę ją na ręce i kieruję się w stronę jej pokoiku. - Założymy Ci tę sukienkę, dobrze skarbie?
- Tiaak! - uśmiecha się i radośnie klaszcze w rączki. Tak bardzo ją kocham.
Kiedy mała jest ubrana, idę do siebie i zakładam zieloną koszulkę i szare dresy. Gdy schodzę po schodach widzę, że mała już bawi się zabawkami. Idę w jej kierunku i poprawiam ramiączko od sukienki. Kiedy kucam całuje mnie w policzek.
- Słuchaj księżniczko. - zaczynam, a Rosie patrzy na mnie z zaciekawieniem. - Ja zrobię naleśniki, a ty je ozdobisz,zgoda? - pytam a Ona znowu radośnie klaszcze w dłonie. Jak ja kocham to dziecko. Oddałbym a nią wszystko. Wszystko. Wstaję i idę po kuchni. Wyjmuję miskę i potrzebne składniki. Rozgrzewam patelnię, a chwilę później Rosie jest cała w bitej śmietanie.
- Zobac tatuś aka jestem slotka. - mówi i wpycha sobie naleśnika do ust. Mały Nialler.

***

Kiedy otwieram oczy jestem w sypialni Harrego. Uśmiecham się na samo wspomnienie słów bruneta. 
Zwlekam się z łóżka i ubieram jedną z jego koszulek. Wyglądam jak w sukience. Przeczesuję ręką włosy i kieruję się na dół. Już w połowie drogi dociera do mnie zapach naleśników, dopiero teraz zdaję sobie sprawę jak głodna jestem. Harry piecze naleśniki, a Rosie patrzy na bajki. Cicho skradam się i od tyłu przytulam mojego mężczyznę. 
- Hej piękna. - mówi i usiłuje odwrócić się w moim kierunku, ale ja mocniej go ściskam. Chłopak odkłada patelnie i odwraca się twarzą do mnie. - Jak się spało? - pyta, a ja posyłam mu uśmiech. Bierze kosmyk moich włosów i zakłada je za  ucho. 
- Magicznie. - odpowiadam i dostaję całusa w czubek nosa. 
- Głodna?
- Strasznie. 
- Więc siadaj. - instruuje,a ja zgodnie z jego poleceniem zajmuję miejsce przy stole. Chłopak nakłada posiłek na mój talerz, a moim oczom ukazuje się uśmiechnięta buźka i mnóstwo bitej śmietany. 
- Potoba Ci się ciociu? - mała podbiega do mnie, a ja biorę ją na kolana. 
- Wygląda pysznie. - mówię jej i całuję w czoło. Uśmiecha się i czeka aż zacznę jeść. Kiedy widzi, że rzeczywiście mi smakuje, schodzi z moich kolan. Nagle po całym domu rozlega się dźwięk sms'a. 
- Hazz, telefon. - mówię a chłopak posyła mi lekki uśmiech.
- Sprawdzisz? - pyta a ja jestem naprawdę zaskoczona. Ewidentnie chce mi przekazać, że niema nic do ukrycia. 
- Mogę? - pytam niepewnie. 
- Jasne. - biorę jego telefon a na wyświetlaczu widnieje i zdjęcie Taylor. Mój żołądek wykręca się na wszystkie strony. 
- To Taylor więc...
- Przeczytaj.  - przerywa mi i rozwiewa moje obawy. - Co pisze?


- Mam pozdrowienia. - zaczynam od tego bo wiem, że treść wiadomości go zdenerwuje. 
- Coś poza tym? - pyta, wyłączając piecyk. 
- Ma dla Ciebie niespodziankę.
- Niespodziankę? - powtarza. 
- Tak, ale mam strasznie złe przeczucia. - mówię mu i wiem,że Ona ma zamiar zrobić mu coś złego. 
Nagle telefon Harrego zaczyna dzwonić. 
- To prawnik. - mówi mi, kiedy podaje mu komórkę.
- Musisz odebrać. - chłopak bierze oddech i odbiera telefon. 
*Rozmowa*
- Słucham? 
- Panie Styles niestety nie mam dobrych wiadomości. - chłopak patrzy w moim kierunku. 
- Pani Smith przełożyła datę rozprawy rozwodowej. Zostały panu zaledwie dwa tygodnie. 
- Kurwa. - przeklina i zamyka oczy. O co chodzi? Podchodzę do niego i mocno go przytulam. 
- Dziś powinny przyjść papiery. Ona dobrze wie co robi. Dowiedziała się,że ma przewagę i chce to wykorzystać.
- Przecież ja ją kurwa zabiję! - krzyczy, a ja mocniej wtulam się w jego klatkę piersiową. Wiem, że to go rozluźnia. Słyszę szybkie bicie jego serca. 
- Najlepiej powinien Pan trzymać się od niej z daleka. I być dobrej myśli. Nic więcej. 
- Więc co mam robić? - pyta. 
- Czekać. 
- Jak mam do cholery czekać, kiedy moje dziecko może zamieszkać z innym pieprzonym mężczyzną, w innym pieprzonym domu i z równie pieprzniętą co jej kochanek matką?  
- Panie Styles spokojnie. 
- Jak mam być kurwa spokojny!? - krzyczy a ja patrzę mu w oczy. Odwraca wzrok. Chwilę później rozłącza się.
- O co chodziło? - pytam, a Harry mocno mnie przytula. 
- Ona chce mnie zniszczyć, Babi. - mówi i całuje moje czoło. Mocno się do Niego przytulam.
- Co zrobiła?
- Przesunęła rozprawę. Mam stawić się w sądzie za dwa tygodnie.
- Dwa tygodnie?! - piszczę. 
- Ona mnie niszczy Babi i udaje jej się to. 
- Harry - patrzę mu w oczy. - Przed zniszczeniem Ciebie, będzie musiała rozprawić się jeszcze ze mną. 


----------------------------
Hej skarby! x Tak, rozumiem Was  w stu procentach jeżeli macie mnie teraz w dupie. 
Ale przepraszam, chwilowe zniechęcenie. 
Ale wróciłam i chcę podziękować 
Izie Bieleckiej. ♥ 
Za kopa w dupę i ogromne wsparcie <3 
Dziękuję Ci! x 
Jeżeli będzie dużo komm - rozdział pojawi się szybko <3
Kocham i oddawajcie głosy w ankiecie, chcę znać waszą opinię :) x 









37 komentarzy:

  1. AAA nareszcie!
    Nawet nie wiesz jak długo czekałam na nowy rozdział, który bardzo m się spodobał. Czekam na następny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku.. DZIĘKUJĘ ŻE DOKOŃCZYSZ BLOGA!!
    Rozdział njefvhgywfdchubjnk
    Ta *** T.. (aż nie chce pisać tego czegoś imienia )
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że napisałaś następny rozdział na, który czekałam długo ale mi to nie przeszkadza. A co do rozdziału jest niesamowity jak pozostałe czekam na nn
    Pozdrawiam
    ~Horanowa ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię mocnooo <3 Strasznie się cieszę, że dokończysz bloga ^^ Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo nareszciee ! <3 Uwielbiammm

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie wróciłaś !! <3 zajebisty rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bdbdhshdvqjsjdj super rozdział i nareszcie wróciłaś! Radziłabym zmienić ci szablon, bo na telefonie nie widać pisma :( czekam NA next ^▽^^▽^^▽^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rozdział..... ten blog....... jest nie do opisania. Niedobrze mi się robi gdy widzę tu tak niewiele komentarzy (a masz ogromnych talent) a na niektórych blogach których właścicielki nie maja za grosz wyobraźnie jest 30 ale 40 kom.... ale pomimo tego wiedz że jesteś najlepsza. A jeżeli kiedyś napiszesz książkę (ba, na pewno) bądź pewna że będę pierwsza która ją kupi!!!! :) Życzę ci weny i powodzenia :-p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham! kocham! kocham!
    kocham ciebie <3
    kocham tego bloga <3
    kocham ten rozdział <3
    kocham tę historię <3
    kocham Rosie <3
    kocham Babi <3
    kocham Harry'ego <3
    nienawidzę Taylor!!!
    Znalazłam dzisiaj twojego bloga, przeczytałam od początku wszystkie rozdziały i zostanę z tobą do końca! <3 Masz niesamowitego bloga i jeszcze bardziej niesamowity talent!!! <3 Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału <3
    A co do komentarza wyżej - ja jako druga kupię twoją książkę <3 <3 <3

    Wpadaj do mnie <3
    http://different-world-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie!! Aww!! Dziękuje za rozdział, jest boski i wiedz, że już czekam na następny z duuużą niecierpliwością!!
    Buźki =*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super, jestes.
    Swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥♥ Mega *,* Czekam na następny rozdział już nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste ♥ Kocham tego bloga i błagam o szybkie dodanie rozdziału ! :) ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. No No ^^ Widzę, że to moje długie trucie dupy mi się udało i w końcu powróciłaś po rozum do głowy xDD Hahahha nie no tak szczerze to zwątpiłam w ciebie po tym jak złamałaś swoją obietnicę, ale teraz jestem z Ciebie dumna, bo zrobiłaś coś czego się zupełnie nie spodziewalam i powróciło moje zaufanie do ciebie :D Rozdział boooski i mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny rozdział ! <3 + NIe Ma Za Co ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. brawo 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 razy uwielbiam cię pisz dalej bo naprawdę masz talent

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś nie do opisania podziwiam cię <333333

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknoście looofciam cię <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog ogólnie supcioo ale trochę za rzadko dodajesz rozumiem że są teraz poprawy i niedługo wakacje i pewnie nie chce ci się siedzieć przed kompem i pisać więc może wyznaczyłabyś dni dodawania a zasada komentarzy niech zostanie???

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie! JUPIII! Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wreszcie!! Jeeeej jest naprawdę udana

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bogiem a ten blog moim nałogiem :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy rozdział i blog mam nadzieję że nie zamierzasz go kończyć załamałabym się

    OdpowiedzUsuń
  25. Jpr, zajeb***y rozdział i w ogóle blog.

    http://sometimes-we-forget-who-we-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rozpie****sz system super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że wróciłas :)

    bulimixstory-zaynmalikff.blogspot.com
    Zapraszam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział jest super i cieszymy się, że wróciłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś nie do opisania

    OdpowiedzUsuń
  30. Super. Mam nadzieje, że następny pojawi sie szybko ☺️

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweet nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów

    OdpowiedzUsuń