piątek, 18 lipca 2014

Rozdział 14.



Zamknęłam delikatnie oczy, a Harry bardziej ścisnął moją dłoń. Pod moimi nogami poczułam gorący, przyjemny piasek. Jesteśmy tu już sześć dni, a z dnia na dzień jest tu coraz magiczniej. Codziennie wychodzimy by podziwiać piękny zachód słońca. Idziemy brzegiem, więc o moje stopy kilkakrotnie chlupocze woda. Wszystko jest takie magiczne... Jest takie bo On tu jest.
- Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę,że jesteś tu ze mną. - powiedział Harry, obracając mną w jego kierunku tak,że stałam naprzeciwko niego. - Jesteś moją jedyną nadzieją. - dokończył i zaczął delikatnie gładzić mój policzek. Kosmyk włosów który opadł kilka sekund temu błyskawicznie znalazł się za moim uchem. Uśmiechnęłam się do mojego męża i biorąc jego dłoń w swoją delikatnie ją pocałowałam.
- Bardzo Cię kocham. - powiedziałam i delikatnie opuściłam nasze dłonie. Kiedy jedna dłoń zamknięta była w uścisku Harrego, swoją własną błądził po moim ramieniu. - Jesteś moim narkotykiem, karmisz mnie dotykiem - potrzebuję Cię. - wyszeptałam a On delikatnie złapał za mój policzek i wpił się w moje usta. Trzymałam swoje ręce na jego klatce piersiowej a On swoje złączone miał na wysokości moich pleców.Przechyliłam głowę tak, by mój mąż miał lepszy dostęp. Zaczął składać na mojej szyi mokre,delikatne pocałunki dając mi tym ogromną przyjemność. Wplątałam ręce w jego włosy, na co delikatnie uśmiechnął się przez pocałunek.
- Jutro musimy wracać. - wyszeptał prosto do mojego ucha drażniąc przy tym jego płatek. Tak, to zdecydowanie nie była myśl którą chciałam  w tym momencie rozważać. Z jednej strony cieszyłam się na powrót do domu i zobaczenie Rosie, ale z drugiej oznaczało to tyle co powrót do codzienności i spraw związanych z Taylor i sądem. - Rozprawa jest w poniedziałek. - spuściłam delikatnie głowę i wtuliłam się w jego ciało.
- Jesteś najlepszym ojcem jakiego znam. - powiedziałam ponownie splatając nasze dłonie.
- Tak bardzo Cię kocham. - powiedział i delikatnie mnie pocałował. - Bardzo. - powtórzył i wziął mnie na ręce niczym pannę młodą. Teraz marzyłam tylko o tym, by do końca życia zasypiać i budzić się właśnie przy nim.
- Chcę, żeby tak było już zawsze. - wyszeptałam cicho i mocno wtuliłam się w jego klatkę piersiową.

***

- Myślisz,że zabraliśmy wszystko? -Harry posłał mi pytające spojrzenie, wkładając moją kosmetyczkę do ogromnej walizki.
- Raczej tak. - pokiwałam głowa rozglądając się po pokoju. - Mamy wszystko. - powiedziałam a Harry podszedł do mnie i mocno przytulił. 
- Musisz mi coś obiecać. - spojrzał mi prosto w oczy z tą swoją poważną miną. Spojrzałam na niego wyczekująco i kiwnęłam głową na znak,by mówił dalej. 
- Obiecaj mi, że cokolwiek wydarzy się w moim życiu - zostaniesz ze mną. 
- Harry...
- Proszę...
- Obiecuję Ci, że cokolwiek by się nie wydarzyło zostanę z Tobą, by Cię wspierać. Nawet jeżeli nie będziesz mnie chciał zostanę z Tobą. 
- Babi, nie mów tak. 
- Kocham Cię skarbie. - powiedziałam i delikatnie wpiłam się w jego wargi. Godzinę później siedzieliśmy już w samolocie. Wtuliłam się delikatnie w Harrego i odpłynęłam. Mój mąż słuchał piosenek i robił coś na tablecie. Jakieś przelewy czy coś. Kiedy dotarliśmy na miejsce limuzyna już na nas czekała. Starszy mężczyzna zabrał walizkę od Stylesa i zapakował ją do bagażnika. Kiedy siedzieliśmy w aucie, złączyłam nasze palce i zaczęłam się nimi nerwowo bawić. Harrego były takie długie i delikatne. Przejechałam delikatnie po niewielkim tatuażu w kształcie krzyżyka . Harry uśmiechnął się delikatnie i objął  mnie ramieniem. 
- Boisz się? - zapytał patrząc mi prosto w oczy. 
- Nie, dopóki Ty jesteś ze mną. - odpowiedziałam a On pocałował mnie w czubek głowy. W przeciągu kilkudziesięciu minut byliśmy w domu. Odetchnęłam głęboko i nadal trzymając dłoń Harrego weszliśmy do środka. Takiego widoku to ja się nie spodziewałam. Uśmiech momentalnie znikł z moich ust. Matka Harrego stała do nas tyłem tuląc się do jego ojczyma, a Gemma siedziała na fotelu płacząc. 
- Umarł ktoś? - Harry posłał wszystkim pytające spojrzenie. Momentalnie wszystkie pary oczy skupione były na Nas. 
- H-harry... - matka Harrego podeszła bliżej niego, lecz w połowie drogi się zatrzymała. 
- Taylor tu była. - powiedziała Gemma, a ja poczułam jak dłoń mojego męża dosłownie miażdży moją. 
- Gdzie.Jest.Moja.Córka. - wysyczał przez zęby a ja pisnęłam z bólu jaki odczuwałam. 
- Ona... zabrała ją... - widziałam jak oczy Harrego robiły się ciemne. Mięśnie jego ciała momentalnie się napięły. 
- Oddaliście jej moje dziecko?! - Harry patrzył na nich zabójczym wzrokiem. Przyrzekam,ze jeżeli mógłby nim zabijać - byłyby ofiary. 
- Nie-nie-mogliśmy zrobić... Harry zroz...
- Milcz. - przerwał jej, a ja delikatnie złapałam za jego ramię, chcąc go chodź trochę uspokoić. 
- Harry... - syknęłam przerażona. 
- Jedziemy. - rozkazał i dosłownie siłą wepchnął mnie do samochodu. Spodziewałam się najgorszego - jednak na to co zobaczyłam później, nie byłam przygotowana. 


______________________
Hej Misie! x 
Ogłoszenia parafialne - wprowadzam zasadę 
25 komentarzy - następny rozdział. 
I odwołuję zasadę z czwartkiem. Są wakacje i serio się nie wyrabiam.
Przewiduję na tym blogu ok 2o rozdziałów i END
tylko nadal myślę czy Happy czy Sad END :) x
HAHAHA Kocham Was bardzo mocno! x  
Być może coś pojawi się na początku tygodnia! x :*:*:*


28 komentarzy:

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba! Zaczyna się coś dziać yeep!
    Niech będzie happy end PROSZĘ :'( Nie wytrzymam kolejnego smutnego zakończenia D ' :

    OdpowiedzUsuń
  2. Łołołoło tylko 20 ?! :o Ale okej niech będzie Sad End bo na razie jest zbyt HAPPY XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg Harry, ratuj Rose!!! Happy end ma byc! Musi byc slodki Harry :) worships

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko 20 dlaczego???? uwielbiam tego bloga co ja będę czytać?? :( a co do zakończenia to może być pół na pół bardziej licze na Happy End no ale to zależy od ciebie. Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity rozdział ♥
    Niech będzie happy end ♡♥♡♥♡
    TEN BLOG JEST ŚWIETNY, A HISTORIA ZBYT NIESAMOWITA, ŻEBY ZAKOŃCZYĆ JĄ SAD ENDEM!!! ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio 20? Jezuuuuu błagam, nie. Ja to kochammmm! Świetny rozdział! Harreh ratuj ja! /Suzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Next <333 Oczywiście ża ma być HappyEnd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. <333333333333 Dawaj szybko neeeeext!!!
    Buźki =*

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko jesteś nie do opisania brakuje mi słów Happy End mam nadzieję że będzie

    OdpowiedzUsuń
  10. No kurwa! Serio? W takim momencie? Jak mogłaś? ;_;
    Ja nie mogę...Dobrze się czujesz tym, że się nad nami znęcasz? Ale i tak cię kocham <3
    I mam nadzieję, że będzie Happy End bo przyjdę do ciebie w nocy ^_^ I nie będę miała litości :D
    Dużo weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zabije cie !!
    ja chce dalszy ciag !
    cudowny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi byc happy <3 Czekamy na nastepnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałaś przerwać akurat w tym momencie? Chyba nie doczekam nexta. Rozdział jak zawsze cudny, rewealcyjny i boski. Czekam na dalszy ciąg :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny rozdział kocham tego bloga :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. To się porobiło... :D Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oojejejjejejej mam nadzieje ze odzyskaja Rosie ! :) Happy :*/Karolinka

    OdpowiedzUsuń
  17. O nie... błagam nie kończ bloga po 20 rozdziale ;(((( on jest jedyny w swoim rodzaju. jak będzie trzeba czekać to zaczekamy :). tylko go nie kończ. a co do rozdziału jest niesamowity. tyle emocji i wgl wspaniały :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Liczę na Happy End <33 szkoda żee tylko 20 :( ale trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ty kupo! żaden sad end ! ma bnyć happy! kurwa, no, super rdodział, czekam na next m xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ani mi się waż kończyć tego bloga jakimkolwiek SAD ENDEM. Zrób to a znajdę Cię i nie będzie kolorowo xDD hahahahah to miała być groźba, ale wiem, że i tak czujesz ten sarkazm :D Czekam na kolejny rozdział :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. boże kocham ! *o*
    pisz kolejne, szybko ! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrób HAPPY END ! <3 i pisz dalej bo świetne są ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog wspanialy <3 /Ala

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne szkoda że tak szybko sie skończy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. szybko dawać mi tu następną część bo nie wytrzymam <3 super

    OdpowiedzUsuń